AR -teokset / AR works
Four seasons – Fall (nigredo)
Four seasons – Winter (albedo)
Four seasons – Spring (citrinitas)
Four seasons – Summer (rubedo)
Four seasons – Center stand
Unity – pelimoottorilla toimiva augmented reality materiaali, ipad, laseroitu akryyli, laseroitu, petsattu ja lakattu vaneri, hitsattu, hiottu ja maalattu teräs, 2024
Augmented reality material powered by Unity – game engine, ipad, lasered acrylic, lasered, stained and varnished plywood, welded, sanded and painted steel, 2024
Aurinkoseuraajaveistokset / Solar tracker sculptures
Heliotrope
Heliotrope
Hitsattu, hiottu ja maalattu teräs, alumiini, elektroniikka, peili, laseroitu akryyli, lyijypainot, polkupyörän ketju, nippuside, 2024
Welded, sanded and painted steel, aluminum, electronics, mirror, lasered acrylic, lead weights, bicycle chain, cable ties, 2024
Lasimaalaukset ja valosabluunat / Glass paintings and light passers
(kaikki maalaukset ja valosabluunat eivät ole samaan aikaan esillä / not all paintings and light passers are on display at the same time)
Dragon
Revolver
Embrace
lasimaali lasille
glass paint on glass
Highway
Parity
laseroitu vaneri
lasered plywood
Teräsveistokset maassa / Steel sculptures on ground
Gatherer
Myria
Myria II
Hitsattu, hiottu ja maalattu teräs, laseroitu akryyli
Welded, sanded and painted steel, lasered, acrylic
Yhteistyöt / Collaborations
AR teosten rakennus Unity -pelimoottorille: FlyAR Frans Tihveräinen ja Nico Saarinen
Implementation of AR works for the Unity game engine: FlyAR Frans Tihveräinen and Nico Saarinen
Aurinkoseuraajaveistosten elektroniikkasuunnittelu ja koodi: insinööri Heikki Salminen
Electronics design and code for solar tracker sculptures: engineer Heikki Salminen